2010. augusztus 8., vasárnap

Táblakép angyallal

Többször voltam már olyan helyzetben, hogy egy adott formát szerettem volna papírból kivágni, ami vagy keretet adott volna a központi mintának, vagy egy doboz oldalára ragasztottam volna föl, stb. Ilyenkor elő kellett vennem (az összes) mértani szerkesztési tudásomat, ceruzát, körzőt, vonalzót (+ jó nagy radírt) és kezdődhetett a méricskélés, hogy megfelelő sablont készítsek. Összegyűjtögettem ezeket a kartonból kivágott alakzatokat és sokszor tesznek jó szolgálatot...

Például, gyorsan kellett készítenem egy táblaképet (meghatározott mintával) és nagyon jól jött a sablon, aminek a segítségével hamar kivágtam a szegélyt a rózsás papírból.



A központi minta egy dekupázspapír kis darabja, amit szintbe kellett hoznom, hogy ne emelkedjen ki a kép síkjából. Kevés antikoló paszta következett, majd a száradás és a zsinór felragasztása (meg persze lakkozás) - így kb. 3 óra alatt kész is lett.

Megrajzoltam néhány egyszerű alakzatot, amelyeket el tudsz a gépedre menteni és nyomtatás előtt tetszőleges méretre igazítani.



... és két ráadás:



A minták saját, otthoni használatra szabadon letölthetőek és sokszorosíthatóak. Kereskedelmi forgalomba sem nyomtatott, sem elektronikus formában nem hozhatóak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails