2010. szeptember 9., csütörtök

Az ősz első virága

Az ősz első virága repedőpasztával (nemsokára kapható lesz), Chameleon lila-zöld akrilfestékkel és umbra színű antikoló pasztával készült.
Nem túl vastag kartonból kivágtam a szirmok formáját, erre fölvittem a repedőpasztát, majd száradás után néhol áthúztam a felületét barna akrilfestékkel. Erre azért volt szükség, mert a Chameleon akrilfesték a sötét felület fölött kicsit másképpen viselkedik - a domináns pigment (jelen esetben a lila) fog csak látszani, míg mellette jól érvényesül a mélyedésekben a zöld.


A virág szirmait egy jancsiszeggel középen összefogtam, majd beállítottam őket a megfelelő helyre és egymáshoz ragasztottam. Díszítésképpen és a szöget eltüntetendő, kisebb lila selyemvirágokat ragasztottam rá, amelyeknek a közepébe kevés rózsaszínű csillámos zselét nyomtam A kis szirmok szélét antik arany antikoló pasztával is átkentem.


Végezetül nagyon vékony rétegben umbra színű antikoló pasztát tettem a repedezett felületre.
Kb. egy napig kell hagyni száradni, az antikoló paszták miatt.
A virág átmérője valamivel több, mint 20 cm.
Ha akasztót teszünk rá, ajtódísz is lehet, de ha többet készítünk, a szépen megterített asztalt is nagyon feldobja.

Photobucket

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails