2010. december 14., kedd

Rusztikus fa tál, kiegészítőkkel

Egy késő őszi kiránduláson mentettem meg ezt a fa "korongot", ami elrepedt a közepén és meghajlott. Adta magát, hogy tál legyen belőle.


Karácsonyi dekorációnak készítettem hozzá pár apróságot, amelyek mindegyike jószerivel újrahasznosított.





Egy fa esztergályozott alapra felragasztottam egy gyertyatüskét, az oldalát pedig dekupázspapírral díszítettem.


Egy fa lapra felragasztottam két angyalkát (fillérekért vettem tavaly), picit antikoltam és spárgát kötöttem a tetejére.


Rusztikus külsőt kapott (szalvétával, festéssel és antikolással) egy fém teáskanna is.



A hungarocell koszorú már kicsit ütött-kopott volt, több helyen is benyomódott, de ezeket a hibákat végül eltüntettem.


A hétvégi, évadzáró foglalkozások témája (december 17. vagy 18. péntek/szombat) is az újrahasznosítás, több tárgyat is új ruhába öltöztetünk.

*** *** ***

A bejegyzés linkjét elküldtem egy különböző ötleteket gyűjtő oldalra - nézz itt is körül!



Photobucket

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails