2011. február 3., csütörtök

Német nyelvű folyóiratok

Az elmúlt néhány napot Frankfurtban töltöttem, a Creativeworld szakmai kiállításon.
(Az erről szóló beszámoló első részét ide kattintva olvashatod.)

Hazafelé jövet, a reptéren, bementem egy újságoshoz körülnézni.
Háromféle, bennünket is érdeklő újságtípust találtam
- a "klasszikus" német kreatív újságokat (ezekből nem vettem, mert nem annyira az én világom),
- nagyon modern lakberendezési újságok (igazából ezek sem a kedvenceim), továbbá,
- angol újságok német adaptációi (kizárásos alapon ezeket vásároltam meg).

 









A reptéri shopban vettem még egy nagyon finom (mint utólag kiderült) belga csokit, ami igazából a csomagolása miatt került a kosaramba...




Photobucket

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails