2011. február 13., vasárnap

Szív küldi...

A Valentin-nap jó alkalom arra, hogy a párunkat egy kis figyelmességgel lepjük meg.
Én készítettem két apróságot: a kedvenc borotválkozás utáni arcszeszének egy új üveget, illetve, vásároltam férfiaknak készült frissítő fürdősót, amihez egy másik üveget is átalakítottam.
Nyugodtan közzétehetem, mert nem olvassa a blogomat :-)


Kb. fél óra alatt elkészíthetőek!

Hozzávalók:
- két üveg
- gélpaszta (Pentart - Kreatív Hobby)
- ezüst pigmentpor (Pentart - Kreatív Hobby)
- az alábbi mintaív
- dekupázs ragasztólakk
- alapozó festék üvegre, fémre, műanyagra (Kreatív Hobby)
- country-kék akrilfesték
- matt lakk (Pentart - Kreatív Hobby)
- durva sertésszőr ecset

Zsírtalanítás után felragasztottam közvetlenül az üvegekre a kinyomtatott és kivágott mintákat. A fém kupakot lealapoztam és lefestettem country-kékre.
Egy kis tálkában összekevertem egy diónyi gélpasztát egy késhegynyi ezüst pigmentporral. Az ecsettel tunkolva, vékony rétegben felvittem a címke köré. Száradás után az egészet lekentem két réteg matt lakkal.
A fém kupakra felragasztottam a mintát és ezt is lelakkoztam.
Már csak meg kell töltenem őket...

Nyomtatható mintaív


E mellé még készítettem két másik mintaívet, ha kedvet kapsz hozzá!
Kérlek, küldd el a tárgyak fotóját, amit ezekkel készítettél, örülnék neki!


A mintaívek saját célra kinyomtathatóak, 
de ezek egésze, vagy részlete sem elektronikus, 
sem nyomtatott formában 
nem hozható kereskedelmi forgalomba!

Photobucket

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails